Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΟΠΥΥ

2 σχόλια:

  1. και ελεγα τι μου θυμιζει, τι μου θυμιζει...τελικα το βρηκα!τις γελειογραφιες στις εφημεριδες που εχουν για λεζαντα το "ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ".....παντως ολα δειχνουν οτι αιωρειται ενα συννεφακι πανικου πανω απ'τα μεγαλα κεφαλια των"του ΕΟΠΥΥ" .ιδεα μου ειναι?δεν νομιζω.....zafeira

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήμερα βρέθηκα με 2 άγνωστες συναδέλφους και μιλούσαμε, εμένα πιο πολύ με ενδιέφερε το περιβάλλον, η δουλειά που γίνεται εκεί κλπ, κλπ
    Σε κάποια στιγμή η μία συνάδελφος-ψυχίατρος ρώτησε τι κάνουμε γενικότερα. Η νεαρότερη συνάδελφος-δερματολ...όγος με φανερό το άγχος για το τι μέλλει γενέσθαι ανέφερε το μπάχαλο του ΕΟΠΥΥ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι η ψυχίατρος δεν ήξερε καν τι θα πει ΕΟΠΥΥ και ποιες είναι οι συμβάσεις του, ενώ η νέα συνάδελφος, ήδη αποκλεισμένη από τα ταμεία ανησυχούσε τι θα γίνει με τον ΕΟΠΥΥ και πότε θα βγούν οι συμβάσεις. Εγώ πάλι ήξερα τι εστί ΕΟΠΥΥ αλλά δεν με ενδιέφερε πότε και αν θα βγουν συμβάσεις. Τελικά γιατί τόσο πολύ ασχολούμαστε με τον ΕΟΠΥΥ αν ήδη έχουμε πάρει τις αποφάσεις μας?? Όσο για τη νέα συνάδελφο δεν μπορώ να την κακοκαρδίσω γιατί σκεφτόταν τον ΕΟΠΥΥ, απλά της είπα πως όλοι ξεκινήσαμε κάποια μέρα τα ιατρεία μας και μέχρι να πιαστούμε ήταν άδεια, οι συμβάσεις μπορεί να φέρουν κόσμο, αλλά όχι λεφτά. Συμπέρασμα δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή