Αγαπητοί χρήστες της εφαρμογής Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης (Η/Σ),
Σας ενημερώνουμε ότι στη νέα πλατφόρμα της εφαρμογής Η/Σ υπάρχουν μικρές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τη μέχρι σήμερα παρουσίαση των οθονών ιατρού και φαρμακείου καθώς και στις εκτυπώσεις των συνταγών.
Οι αλλαγές αυτές είναι άμεσα κατανοητές δεν απαιτούν καμία εκπαίδευση προς τους μέχρι σήμερα χρήστες της εφαρμογής και ο σκοπός τους αφορά στη βελτίωση της λειτουργικότητας της
εφαρμογής.
Μία σημαντική αλλαγή είναι ότι ο ιατρός δεν επιλέγει αρχικά το Ταμείο του ασθενή του (όπως γινόταν μέχρι σήμερα) διότι αυτή η πληροφορία εισάγεται πλέον αυτόματα από το σύστημα. Σε περίπτωση που δεν συμφωνεί η πληροφορία που δίνει το σύστημα με το βιβλιάριο του ασθενή σας έχετε τη δυνατότητα να το αλλάξετε για να προχωρήσετε στη δημιουργία της συνταγής.
Λοιπές αλλαγές αφορούν στη σταδιακή βελτίωση λειτουργιών του συστήματος, ξεκινώντας από σήμερα 14/5/2012, οι οποίες είχαν καταγραφεί από εσάς, όπως π.χ. η Αντιγραφή Συνταγής.
Επίσης, για να μην έχετε προβλήματα στην εμφάνιση οθονών και εκτυπώσεων ανάλογα με το πρόγραμμα πλοήγησης ιστοσελίδων (web browser) που χρησιμοποιείτε θα πρέπει να:
• Αν έχετε internet explorer πρέπει από τη μπάρα «μενού» (Menu bar) να επιλέξετε Εργαλεία (Tools), στη συνέχεια να πάτε στο ρυθμίσεις προβολής συμβατότητας (Compatibility View Settings) και αφού το επιλέξετε να απενεργοποιήσετε την επιλογή «εμφάνιση τοποθεσιών intranet σε προβολή συμβατότητας» (display intranet sites in compatibility view) καθώς και την επιλογή «εμφάνιση τοποθεσιών internet σε προβολή συμβατότητας» (display all websites in compatibiliview) αν κάποιο από αυτά είναι επιλεγμένα (√).
• Αν έχετε Chrome απαιτείται να έχετε την τελευταία έκδοση του και για να βγαίνουν σωστά οι εκτυπώσεις θα πρέπει να ενεργοποιήσετε την εμφάνιση Pop up παραθύρων
• Αν έχετε Mozilla Firefox απαιτείται να έχετε εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση του και δεν απαιτούνται επιπλέον ρυθμίσεις
Τυχόν σοβαρά προβλήματα τα οποία παρουσιαστούν λόγω της πρώτης ημέρας κανονικής λειτουργίας της νέας πλατφόρμας παρακαλούμε όπως άμεσα επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών στο 11131.
Οποιαδήποτε τυχόν δυσλειτουργία ή καθυστέρηση στην απόκριση του συστήματος θα γίνει άμεση προσπάθεια να αποκατασταθεί. Αγαπητέ χρήστη η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια έτσι ώστε το σύστημα της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης να είναι σε κανονική και απρόσκοπτη λειτουργία.
Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας και την κατανόησή σας.
No response from application web server......
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ίδια και τα ίδια......